Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołów z VII i VIII sesji.
3.
Sprawozdanie z przeprowadzonych przetargów.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
5.
Informacja na temat praw i obowiązków przedsiębiorstwa wodociągowego w zakresie dostaw wody.
6.
Przyjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian budżetu Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski na rok 2024,
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Koźmin Wlkp. na lata 2024-2035,
c)
zmiany uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków z terenu Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski,
d)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
e)
zmiany uchwały nr XIV/87/2015 z dnia 30 listopada 2015 r. w sprawie opłaty targowej,
f)
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty
g)
określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
h)
określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Koźmin Wielkopolski udostępnionych dla operatorów i przewoźników, warunków i zasad korzystania z tych obiektów oraz ustalenia stawek opłat za korzystanie z nich,
i)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 1757/1 położonej przy ul. Stanisława Staszica w Koźminie Wielkopolskim
j)
wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości pomiędzy Gminą Koźmin Wielkopolski a Powiatem Krotoszyńskim,
k)
zniesienia statusu pomnika przyrody,
l)
nabycia na własność Gminy Koźmin Wielkopolski nieruchomości gruntowych położonych przy ulicy Towarowej w Koźminie Wielkopolski.
a)
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koźminie Wielkopolskim na temat oświadczeń majątkowych radnych Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski,
b)
Burmistrza Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski na temat oświadczeń majątkowych osób wymienionych w art. 24 h, ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
8.
Odpowiedzi na interpelacje radnych.
9.
Wolne głosy i wnioski.
10.
Zakończenie obrad IX sesji.